sobota 19. apríla 2014

ADD YOURS: Knižná edícia (ÚVODNÝ ČLÁNOK)

Pred časom nám po blogosfére kolovala úžasná knižná reťazovka od Luu, doktorej sa ešte doteraz zapájajú starí aj noví blogeri. Keďže mnohí z nás už túto reťazovku majú úspešne zvládnutú a možno by si aj znovu niečo povypĺňali, vymyslela som takú mini obdobu, ktorá vám možno bude trošku pripomínať meme a bude sa obmieňať každý mesiac: každý mesiac totiž prídem s inými otázkami, ku ktorým budete môcť pridať vlastné odpovede. Názov som zvolila anglický (Add Yours = Pridaj si svoje) aby to bolo také univerzálnejšie pre českých aj slovenských blogerov :) 



Prebiehať to bude nasledovne:

  • Prvý ADD YOURS príspevok vždy zverejním ja tu na MAWOBe. Bude obsahovať súbor stále nových otázok/bodov, ktoré si odo mňa prevezmete a vyplníte podľa seba. 
  • Svoje odpovede samozrejme zverejníte na svojom blogu
  • Ak sa rozhodnete daný mesiac zúčastniť, môžete sa zároveň zapísať do linkovača, ktorý bude zverejnený vždy na konci môjho príspevku. Takto sa ľudia ľahšie dostanú k vášmu blogu, ak ich budú zaujímať aj iné odpovede, než tie moje
  • Vy tento link môžete tiež zdieľať u seba v článku, alebo na neho aspoň odkázať. Nie je to povinné.
  • Váš článok môžete doplniť o úvodný ADD YOURS obrázok - mám dve verzie, túto, ktorá je v článku na vrchu a verziu s modrým písmom pre tých, čo neznášajú ružovú a pre chalanov :) Tú si nájdete na konci článku.
  • Ak chcete, môžete na mňa v článku odkázať ako na autorku myšlienky a autorku otázok, ale nevyžadujem si to. Vo väčšine prípadov si to nezvyknem vyžadovať vôbec, tu je to teoreticky iba z toho dôvodu, že som zdrojom vždy nových otázok a pre tých, čo sa budú chcieť pridať, bude vždy najlepšie, ak otázky budú brať priamo odo mňa, nakoľko nikto iný sa toho povinne každý mesiac zúčastňovať nemusí.
  • Všetkým chlapcom, ktorí sa chcú zúčastniť, odporúčam prehodiť otázky o hrdinovi a hrdinke, nakoľko som ich poňala tak, že za hrdinom väčšinou slintáme a s hrdinkou sa stotožňujeme. Chalani to ale majú predpokladám naopak :)
  • Keďže určite budete mať aj vy zaujímavé nápady na otázky, neváhajte a podeľte sa s nimi v komentároch pod týmto článkom, tie najlepšie budú skôr či neskôr do dotazníku zaradené!
  • Ak sa vám stane, že na niektorú z otázok nebudete vedieť odpovedať, môžete ju zameniť za svoju vlastnú (pôvodnú môžete alebo pozmeniť, alebo vymyslieť úplne novú). Toto môžete urobiť každý mesiac u jednej z otázok :)
  • Možno by ste si to časom sami všimli, ale všetky otázky sú súčasťou rôznych kategórií, ktoré sa budú každý mesiac opakovať. Patrí medzi ne napr. Autor, ktorý..., Kniha, ktorá..., Postava, ktorá...Knižný pár, ktorý...a pod. Ak budete meniť otázku, bude fajn, ak ponecháte aspoň kategóriu ;)
  • Čo sa týka konkrétne vašich odpovedí, nechávam na vás, či budete chcieť byť stručnejší alebo sa trochu rozpísať. Bude však fajn, ak vždy svoju odpoveď aspoň v krátkosti odôvodnite. Berte to tak, že vaše články budú slúžiť ako zdroj informácií pre vašich čitateľov a pre vás to zasa bude priestor na nalákanie ľudí, aby si prečítali vašu obľúbenú knihu ;) 
  • A nezabudnite: VYVARUJTE SA SPOILEROM! Vaši čitatelia vám za to budú určite vďační :)

Akékoľvek otázky, pripomienky a pod. píšte do komentárov pod článkom.
Toto je len informatívny článok! Ak budete v úvode vašich príspevkov odkazovať na mňa, odporúčam vám odkazovať práve na tento úvodný článok, kde si všetci tí, ktorí sa budú chcieť tiež zapojiť, nájdu všetky inštrukcie. Prvé otázky pre mesiac apríl (snáď to ešte niektorí stihnete) nájdete v nasledujúcom článku. Teším sa na všetky vaše odpovede :)

Modrá verzia úvodného obrázku:


10 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám len takú uisťovaciu otázku, či to chápem :D keď už apríl bol a ja som sa nezapojila, tak sa pokojne môžem pridať až v máji? :) a na tzv. veľkosti blogu nezáleží alebo sa môžu zapojiť iba väčšie blogy? :)
    Ďakujem za odpovede na moje blbé otázky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Žiadna otázka nie je blbá! :) Do príloveho add yours sa stále môžeš zapojiť, ten májový bude za pár dní, takže to stíhaš :) Alebo si kľudne počkaj na májový, otázky by mali byť koncom tohto týždňa.
      Na veľkosti blogu absolútne nezáleží, budem rada, ak sa zapojíš :)

      Odstrániť
    2. Ďakujem ešte raz za odpoveď :)
      A počkám si radšej na májový add yours, na ktorý sa naozaj teším! :)

      Odstrániť
  3. Moc se mi tento projekt zalíbil, možná se do něho pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Můžu se ještě připojit? :) A začít s otázkami od začátku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teoreticky áno, ale linkovač mi nechcelo povoliť nechať otvorený viac ako mesiac, takže myslím, že do tých starých ADD YOURS sa už nebude dať pridať link :(
      inak ale nemám s tým žiaden osobný problém alebo čo :D

      Odstrániť
    2. To nevadí :D Dlouho jsem otálela a bavila se u článků, neměla jsem na to tolik času, ale otázky jsou čím dál lepší, tak neodolám :)

      Odstrániť
  6. I am not sure where you're getting your info, but great topic.
    I needs to spend some time learning much more or understanding more.
    Thanks for magnificent information I was looking for this info
    for my mission.

    Feel free to visit my web blog; attorney m

    OdpovedaťOdstrániť