štvrtok 6. marca 2014

Súťaž o novinky spoločnosti Albatros Media: VÝHERCOVIA!

Dobre no, povedzme že som vás už napínala až až, poďme si teda vyhlásiť výhercov nedávno ukončenej súťaže o dve novinky z vydavateľstva Albatros Media - Pád anjelov a Překroč svůj stín.

Na zozname v správe Rafflecopteru sa mi objavilo takmer 3 000 vstupov! Chvalabohu, že to nemusím počítať ručne :D

Každopádne som si preletela vaše odpovede na otázku "Na ktorú knihu vychádzajúcu v roku 2014 sa tešíš úplne najviac?" A voľným okom zhodnocujem, že najčastejšie zmieňované knihy boli Experiment, Mesto padlých anjelov či 3. diel Upírskej akadémie (ktorý za ten čas už aj stihol vyjsť :)), niekoľkokrát som tam objavila aj Etiketu a Špionáž, Eleanor & Park, knihy od Jamie McGuire, Iba jeden rok od Gayle Formanovej či tretí diel Mary Dyerovej. Z kníh v aj suverénne viedla Ignite Me od Tahereh Mafi a City of Heavenly Fire od Cassandry Clare. Tešíte sa aj na Tigrov osud, prvý diel série Chicagoland Vampires, ktorý by mal vyjsť tohto roku v češtine, Uväznenú od Colleen Hoover (v ang. Slammed) a napríklad aj Book of Life od Deborah Harkness, ďalší diel Raven Boys či Heir of Fire od Sarah J. Maas a mnoho mnoho ďalších :)

No a poďme teda na mená 2 víťazov:


Knihu Pád anjelov získava:

Smiley
(mail začína na 'terezicka...')

Smiley sa mimochodom najviac teší na Chodiacu katastrofu od Jamie McGuire :)





Knihu Překroč svůj stín získava:


Jaroslav Mojský


Jaro sa už nevie dočkať Experimentu od Veronici Roth :)



Len pripomínam, že ceny do súťaže venovala spoločnosť Albatros Media.

Prosím výhercov, aby ma so svojou poštovou adresou (a celým menom, ak ste ho nepoužili ako Meno/Prezývku pri vstupe do súťaže) kontaktovali na adresu myalternativeworld@gmail.com. Čas máte do stredy 12.3., tak si to zbytočne neodkladajte, aby som nebola nútená hľadať náhradníkov :)

Výhercom blahoželám, ostatní ako vždy nevešajte hlavu, v blogosfére práve prebieha množstvo ďalších súťaží nehovoriac o tom, že na MAWOBe vás čoskoro čaká jedna ako poďakovanie za moje krásne umiestnenie v ankete Ocenenia blogerov 2013 :)

4 komentáre:

  1. Jééééj konečne sa na mňa aspoň raz usmialo šťastie :) Ďakujem :)
    Na email som už kontaktovala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No vidíš, Deborah Harkness a Veronica Roth!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujém :) obdivujem tvoju štedrosť a ochotu, Judit :D :)

    OdpovedaťOdstrániť