štvrtok 30. augusta 2012

SÚŤAŽ! Vyhraj knihu Mesto kostí (Nástroje smrteľníkov #1) v deň jej vydania!

Takže! Súťaž...

Spomínala som vám už, že vďaka štedrému Slovartu sa mi podarilo pre jedného šťastlivca zaobstarať krásny, novučký, voňavučký výtlačok knihy Mesto kostí, o ktorej sa mi huba nezavrie.



Kto bude ten šťastlivec, to sa ukáže 12. septembra, v deň vydania prvého dielu Nástrojov smrteľníkov. Asi ste si už spočítali, že tentokrát nebude súťaž trvať nejako extrémne dlho, necelé dva týždne, takže určite neprepásnite dobu, kedy ešte môžete vyplniť Rafflecopter.

Súťaž je tentokrát určená len pre súťažiacich zo Slovenska, nakoľko sa jedná o slovenské vydanie knihy, ktorá je už pre Čechov v ich jazyku k dispozícii dlhšiu dobu. Prišlo mi to takto spravodlivejšie, tak dúfam, že sa na mňa nehneváte :)

Extra vstupy:
  • Lajknutie Tieňolovcov na FB
  • Lajknutie MAWOB na FB
  • Spropagovanie súťaže na internete (Twitter, Goodreads, Blog, FB...)
  • ďalšie extra vstupy za splnenie extra úlohy, ktorú vám môžem ale nemusím v priebehu súťaže zadať na  mojej stránke na FB :)
Prvú extra úlohu už splnila Sim, ktorá si teda môže vyplniť poslednú kolonku s 5 extra vstupmi v Rafflecopteri (zobrazí sa až po tom, čo zašleš prvý vstup zadarmo). Do kolonky, kde budeš mať vpísať meno/prezývku, vpíš "Sim".

Všetkým vám prajem veľa šťastia, ak by boli akékoľvek nejasnosti, pýtajte sa v komentároch pod článkom :)

a Rafflecopter giveaway

9 komentárov:

  1. vďaka za súťaž a som zvedavá na tie extra vstupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemáš za čo a aj ja keď ti mám pravdu povedať :D

      Odstrániť
  2. Ako sa dostanem k extra úlohe?? B-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jedna extra úloha bola pred pár týždňami, keď 5 vstupov dostal ten, kto mi poslal prvé foto z natáčania filmu Mesto kostí :) A ďalšia bude snáď niekedy v priebehu súťaženia a pravdepodobne ju vyhlásim na mojej FB stránke.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Niektorí ľudia to zneužívajú :D Pche... -_-

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ani som nevedela, že až toľko ľudí má extra vstupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. nebojte sa, ak vylosujem niekoho na základe zle vyplneného formuláru, tak knihu nezíska. viď môj FB o pár sekúnd.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ak je ešte niečo nejasné, čítajte toto: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=475816479109528&id=322754764415701

    Tie extra vstupy sa v skutočnosti zneužiť nedajú, pretože mne sa v správe rafflecoptera ukáže pri každom vstupe presne odkiaľ pochádza. Takže ak napríklad vylosujem Marienku a pri nej bude napísané, že tento vstup pochádza z extra vstupov a ja budem vedieť, že nesplnila žiadnu špeciálnu úlohu, tak losujem znova. dúfam, že je to pochopiteľné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj, promiň, nějak jsem si asi domyslela, že je to i pro Čechy a vyplnila to. Ještě jednou se omlouvám a tak ty moje vstupy, kdyžtak nějak vymaž (doufám, že to půjde). Nerada bych ostatním kazila šanci vyhrát tuto knihu:)Jetě jednou se moc omlouvám :) Soutěžila jsem pod Tereza Machovská.
    Tkery

    OdpovedaťOdstrániť