piatok 1. júna 2012

VŠIMNITE SI: Katie McGarry - Pushing the Limits

Keďže som sa rozhodla, že sa znovu pustím do amatérskeho prekladania anotiek aby som si trochu zaplnila sekciu KNIHY, KNIHY, KNIHY...povedala som si, že by som vám ich zároveň mohla nejakým spôsobom nahadzovať aj sem. Nechcela som tu dávať len také suché preklady + obálku, tak som to aspoň troška spestrila, dúfam, že sa vám to bude páčiť :)

Preklad anotácie je zakázané šíriť bez môjho vedomia po internete. Nemám problém vám ju poskytnúť, len ma najprv keď tak kontaktujte nech mám prehľad kde všade sa to pomnožilo. V žiadnom prípade však nesmie byť vydávaný za oficiálny preklad, šak to ani tak nevyzerá, nikdy by vám to neprešlo :D



Čo povedala anotácia:

Nikto nevie, čo sa stalo v noci, keď sa Echo Emersonová zmenila z populárnej priateľky ešte populárnejšieho chlapca na dievča s ohavnými jazvami na rukách, ktoré je terčom nepekných klebiet . Ani samotná Echo si nepamätá detaily z tej ohavnej udalosti. Jediná vec ktorou si je však istá je tá, že chce aby sa všetko vrátilo do normálu.
Keď však extrémne príťažlivý samotár a zneužívač dievčat, Noah Hutchins, vtrhne do jej života spolu so svojou drsnou povahou a nečakaným porozumením, jej život naberie smer, o ktorom sa jej nikdy ani nesnívalo.
Nemali by mať spolu spoločné absolútne nič. A kvôli tajomstvám, ktoré obidvaja ukrývajú, je ich vzťah tak povediac úplne nemožný.
Silná príťažlivosť, ktorá sa medzi nimi vytvorila, však odmieta ustúpiť. Echo je nútená opýtať sa sama seba, ako ďaleko je ochotná posúvať hranice a čo chce riskovať pre jediného chlapca, ktorý by ju mohol naučiť, ako znovu milovať.


Čo som povedala ja:

Toto sa náramne tvári ako Simone Elkeles alebo Sarah Dessen s tým, že súdiac podľa GR hodnotenia (4.19) by mi to ani nemuselo nakoniec privodiť nejaké obrovské sklamanie. Máme tu good girl gone bad a bad boy gone...ehm...worse? :D 
Každopádne pre mňa je "zlý chlapec" v knihe element, ktorý by sa mi už mal konečne zunovať, ale dajak k tomu ešte stále nedošlo. Navyše zúfalo hľadám niečo, čo mi pomôže nájsť nový zmysel života, ktorý sa mi dočasne vytratil po dočítaní série o bratoch Fuentesovcoch. Čiže možno sa mi pouhou silou vsugescie podarí vytvoriť z tohto tu najlepšiu contemporary knihu roku 2012. 

Pushing the Limits v USA vychádza 31.7.2012.

4 komentáre:

  1. Judit, zrovna včera jsem smrskla to-read list! Tohle mi nedělej, nebo ho brzy zas doplním tam, kde byl! :D Ale co, přidávám do to-read! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto vyzerá naozaj naozaj dobre. Raz si to prečítam. Hneď po tých všetkých knihách, čo sú v to-reade, ale dovtedy to aj vyjde takže to možno bude akurát :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sounds good... A presne, bad boys nikdy, nikdy, nikdy nie je dosť. *_*

    OdpovedaťOdstrániť