štvrtok 3. mája 2012

Vydavateľstvo SLOVART na Facebooku!!!

Možno ste si už stihli všimnúť moju miernu obsesiu vydvateľstvom Slovart. Ak nie, tak si ju zrejme všimnete po dnešnej dávke fan-girlingu.

Slovart si totiž to pre nás na nadchádzajúce obdobie prichystal asi milión noviniek, prekvapení, knižných teaserov, ukážok, recenzií a keď budete dobrí a počúvať rodičov a starých rodičov a pani učiteľky, tak možno aj súťaží :) No a že ako sa k tomu všetkému dostať? Totálne jednoducho, jedným klikom na ich novú FB stránku:



Čo je to vlastne SlovartBooklab?

Je to miesto, akýsi meetingpoint pre slovarťákov, čitateľov a v neposlednom rade aj nás, blogerov, kde spolu môžeme diskutovať o knihách, komunikovať s vydavateľstvom a dozvedať sa z prvej ruky o ich pripravovaných novinkách z oblasti Young Adult literatúry.

Ak pravidelne sledujete knižný blogosvet, určite ste zaregistrovali, že vydavateľstvo Slovart venuje v poslednej dobe zvýšenú pozornosť práve nám, teenagerom (haha, že vraj nám! - ale ja som teenager, až kým nepoviem inak) a svoju ponuku čoraz viac a viac zapĺňa knihami nášmu srdcu blízkymi. Dobrá správa je, že v budúcnosti sa môžete tešiť na ďalšie skvelé tituly, pretože vyberať je naozaj z čoho :)

Síce neverím, že je to možné, ale keby ste ešte stále váhali či lajkovať alebo nelajkovať, dúfam, že vás presvedčí toto:


čiže

3 komentáre:

  1. Lajknuté už trošku dlhšie, ale až nadšenosť všetkých blogeriek dookola ma upozorňuje, že by som mala stalkovať aktívnejšie.xD
    Je to samozrejme super.^^ I keď práve kapitolu z Insurgent nevyužijem, už ju mám v čítačke celú a čaká len na príležitosť strhnúť ma.xD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Žijem v Spojených štátoch. Pred dvoma rokmi som sa oženil s dámou menom Melena, mali sme spolu dve deti, boli sme veľmi šťastní, že sme manželia, takže keď cestujem na služobnú cestu do Brazílie, strávil som v Brazílii 1 rok. môj druh podnikania, ja a moja žena sme sa neustále rozprávali po telefóne, rozprávali sme sa na internete, nikdy som nevedel, že ma moja žena začala podvádzať tým, že som chodil so svojím priateľom zo starej školy menom Mark, nikdy som nevedel, že niečo ide zle, kým som sa nevrátil z mojej cesty, potom sme s manželkou začali mať problémy, chodí von a vracia sa neskoro v noci, zmenila sa zvláštnym spôsobom, ktorý som nevydržal, snažil som sa urobiť všetko pre to, aby som ju potešil, ale to zhoršilo sa, tak jedného dňa odišla z domu a už sa nevrátila, pokúsila som sa ju osloviť, ale nijako som sa k nej nedostala, nikdy som nevedela, že cestovala so svojím novým milencom, ktorým bol Mark, veľmi som ju chcela kvôli deťom, ktoré ona odišiel pre mňa a pretože som ju tiež tak veľmi miloval, kvôli zlomeniu srdca, do ktorého ma dala, som vošiel hľadanie skutočného čarodejníckeho kúzla Bol som dvakrát podvedený kúzelníckym čarodejníkom, ale nikdy som pri hľadaní neochabol, pretože chcem šťastný život so svojou ženou, takže jedného rána som videl svedectvo o čarodejníckom kúzle Dr. Adeleke, takže som ho kontaktoval cez whatsapp : (+27740386124) a na e-mail: (abba5019@gmail.com) na moje najväčšie prekvapenie urobil pre mňa život opäť mužným, moja žena sa vrátila ku mne, vzal som ju späť a ja som teraz s manželkou vyrovnaný kúzelníkom

    OdpovedaťOdstrániť