sobota 5. mája 2012

UKÁŽKA: Darren Shan - Lord Zarmut (Demonata #1)



Nedávno som vám v jednom článku tak trochu predstavila knihu Lord Zarmut autora Darrena Shana, ktorá má byť údajne o psychošachu (aspoň si to tak predstavujem aj keď ja asi houby viem) a ktorá vychádza 21.5.

To sú ešte, ak dobre počítam, nejaké 2 týždne, ale vďaka vydavateľstvu Slovart si môžete už tradične prečítať úryvok z knihy. Ten dnešný nesie veľmi romantický názov Potkanie črevá. Dúfam, že som vás týmto dostatočne navnadila.

Lord Zarmut - UKÁŽKA

2 komentáre:

  1. to snáď nie! akurát, keď som konečne mohla zistiť, čo je to za veľké tajomstvo, tak sa skončila kapitola!!! 8D veľmi super ukážka, už vidím ako si budem objednávať knihu 8D je to také tajomné...vzrúšo 8P a hlavný hrdina je mi sympatický 8D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja tu knizku mam je to totalna haluy a nemali by to ccitot slabe povahy ak chcete vediet o com to je tak si precitajte a uz to davno vyslo hladajte v panta rhei ... :) super kniha

    OdpovedaťOdstrániť