sobota 8. októbra 2011

Quote of the Week (14)


Po krátkej (ehm, ehm) pauze znovu oficiálne obnovujem moju pravidelnú (ehm, ehm) rubriku Quote of the Week. Stavím sa, že ste si ani prázdniny bez toho tu poriadne neužili, chúďatká moje.

Takže pre tých, čo na môj opustený blog narazili cez prázdniny a z nejakého dôvodu tu vydržali až do teraz na rýchlo vysvetlím o čo ide:
Každý týždeň v sobotu zverejním 3 výroky z kníh ktoré som prečítala- jeden vtipný, jeden romantický a jeden za zamyslenie. Podrobnejšie je to popísané v TOMTO ČLÁNKU. Pripojiť sa môže každý, kto má vlastný blog, len sa potom keď tak nezabudnite zapísať do zoznamu na konci tohto článku. Toť vše, prečítajte si moje dnešné tri výbery:

VTIPNÝ VÝROK




Toto je jeden z mnohých úžasne vtipných výrokov v knihe Anna and the French Kiss. V lete som si dala re-reading tejto knihy a označila niekoľko viet až odstavcov, ktoré stoja za to a ktoré vám v priebehu jesene kde-tu podhodím. Konkrétne tento výrok sa odohráva v Anninej izbe - Éthienne je nervózny a dotýka sa všetkého na čo narazí a Anna má také to že všetko musí byť na správnom mieste, inak je hrozne nesvoja. Aby sa pri preklade nevytratila zamýšľaná sranda, musela som výrok preložiť trochu krkolomne takže pre vaše vlastné dobro dúfam, že aspoň trochu ovládate angličtinu a viete si to prečítať v pôvodnom znení tak, ako to má byť.

"You're fixing everything I set down." He nods at my hands, which are readjusting the elephant. "It wasn't polite of me to come in and start touching your things."
"Oh, that's okay," I say quickly, letting go of the figurine. "You can touch anything of mine you want."
He freezes. A funny look runs across his face before I realize what I've said. I didn't mean it like that. Not that it would be so bad.

"Organizuješ všetko, čo položím." Kývne na moje ruky, ktoré naprávajú sošku slona. "Nebolo odo mňa slušné prísť a začať sa dotýkať tvojich vecí."
"Och, to je v poriadku," poviem rýchlo, pustiac figúrku z ruky. "Ty môžeš chytať všetko moje, čo len chceš."
Éthienne skamenie. Po tvári sa mu preženie smiešny výraz pred tým než si uvedomím, čo som povedala. Nemyslela som to takto. Nieže by to bolo tak hrozné.


ROMANTICKÝ VÝROK




Vyznanie lásky v najlepšej knihe, akú som tento rok prečítala - Beautiful Disaster od Jamie McGuire. Ak čítate po anglicky, toto je must read z univerzitného prostredia. Chápete? Vysoká škola namiesto strednej = Paradise. No a to spomínané vyznanie?:


"I fucking love you"


(Hope no translation needed :))


SILNÝ MOMENT




Výrok z ďalšieho môjho obľúbeného letného čítania od božskej autorky Sarry Manning. Tento je z knihy You Don't  Have to Say You Love Me, vrelo však odporúčam aj ďalšie jej perfektné dielo - Unsticky. Výrok nepotrebuje zasadenie, povedala by som, že je to všeobecne platná definícia všetkých vzťahov:


"That was the worst thing about having a relationship with someone. You opened up, let someone in, and when it was over, they had all the ammunition they needed to completely destroy you."

"Toto bolo to najhoršie na tom, byť vo vzťahu. Otvorili ste sa, vpustili ste niekoho do svojho života a keď bolo po všetkom, dotyčný mal všetku muníciu k tomu, aby vás kompletne zruinoval."


Chcete? Zapojte sa aj vy!


2 komentáre:

  1. Panebože, ty tak často updatuješ, že ťa nestíham čítať! Konečne :) A držím palce pri úspešnom blogovaní!

    OdpovedaťOdstrániť