streda 8. júna 2011

Malé veľké info

Čaute čaute :)
Keďže mnohých z vás počas posledných mesiacoch zaujímalo, kedy Ikar pripravuje vydanie pokračovania knihy Triaška s (zatiaľ len) anglickým názvom Linger a ja som vám sľubovala, že ak sa niečo dozviem dám vám vedieť, plním si svoju povinnosť a informujem váš, že:

Linger vychádza v novembri tohto roku!

Informácia je zaručená priamo od vydavateľstva Ikar, no to však ešte neznamená, že sa dátum nemôže posunúť. Dopredu alebo dozadu. 
Ak by ste mali záujem, môžete si prečítať moju spoiler-free recenziu TU.

A keďže bohvie kedy sa mi zas naskytne 10 voľných minút na napísanie článku (Ľudia, ale už len týždeň a PADLA!), obdarím vás ešte jednou úžasnou správou.

Pamätám si ešte, keď som uverejnila recenziu na knihu You Against Me od Jenny Downhamovej a spôsobila som tým menší ošiaľ, pretože každý si odrazu chcel prečítať príbeh o zakázanej láske medzi bratom znásilneného dievčaťa a sestrou samotného násilníka. 

Haaaa! Dobrá správa! Ikar túto knihu vydá v októbri pod názvom Ty proti Mne! Tešíte sa? Naozaj sa máte na čo :)

Dnes to bolo bohužiaľ bez obrazovej prílohy, ale snáď mi to odpustíte. Všetko vám vynahradím o týždeň!

1 komentár:

  1. Triašku akurát čítam. Veľmi sa mi zatiaľ páči. Len kto má potom vydržať do novembra ? :D

    OdpovedaťOdstrániť