štvrtok 26. mája 2011

Novinky (dosť staré, mimochodom)

Ahojte!
V prvom rade by som chcela privítať všetkých nových nasledovateľov tohto blogu! Od začiatku súťaže sa váš počet zodvihol približne o 20 nových prírastkov čo je úplne skvelé. Preto mi tiež ale príde nefér, ak dlho nezverejňujem nič nové, aj napriek tomu, že momentálne mám na to kvôli blížiacim sa štátniciam párny dôvod.
Možno to ani tak úplne nie je tým časom, ale skôr faktom, že akonáhle sa večer doučím už nevládzem robiť nič iné, než vziať knihu do ruky a úplne vypnúť.

No ale poriadne knižné novinky som ž nezverejnila ani nepamätám ako dlho, takže poďme rýchlo na to, kým mi neodpadne hlava na klávesnicu a nezobudím sa ráno s odtlačkami na ksichte.

V čase môjho aktualizačného flákania sa stihli vyjsť dva preklady populárnych YA kníh - Inkarceron a Záblesk. (A možno ešte nejaká Škola noci, ťažko mi je sledovať tak početnú sériu :)) Obidve knihy si už samozrejme môžete kúpiť snáď aj v každom kníhkupectve. Záblesk som čítala v angličtine a podľa mňa je super a na Inkarceron sa chystám len čo mi dôjde domov. Mimimálne Inkarceron budem určite recenzovať (bohvie kedy).

Za pozornosť určite stojí aj kniha Skôr než zomriem od Jenny Downham, momentálne medzi čitateľmi hodnotená veľmi dobre. Čo som však počula tak je dosť smutná, čiže si pripravte vreckovky.


14.6.2011, to znamená v deň mojich štátnic, vychádza druhý diel knihy Pád od Lauren Kateovej - Súženie. Čo znamená, že by sa zišlo prečítať prvý.
Ešte si možno spomínate, keď som písala o tom, že v Čechách má vyjsť séria Wake od Lisy McMann. Tak dobrá správa je, že táto séria pravdepodobne vyjde aj u nás, ak je pravda to, čo sme s ostatnými blogerkami našli na Lisinej stránke.

Ešte stručne moje obľúbené filmové novinky :)
Dnes sa začalo natáčanie Hier o život a hneď prvá scéna, do ktorej sa štáb pustil a ktorá je na programe práve v týchto minútach je REAPING, čiže jedna zo začiatočných scén, kde je ako tributantka do hier vylosovaná Katnissina sestra a Katniss vzápätí preberá jej miesto.
V posledných dňoch bol ešte kasting doplnený o Woodyho Harrelsona, ktorý bude hrať Haymitcha, úžasného Stanleyho Tucciho, ktorý si zahrá moderátora Caesara Flickermana a (a teraz to príde) Lennyho Kravitza, ktorý si zahrá nezabudnuteľného Cinnu...No...ok.

Inak celkovo najhorúcejšie novinky z knižného sveta hľadajte na BUX-e, pretože tam to spolu s ostatnými blogerkami všetko hádžeme.
A ja dúfam, že už čoskoro budem mať čas aj na napísanie nejakého schopného a zmysluplného článku pretože toto tu stálo za veľký prd, čo? :)

3 komentáre:

  1. Vďaka za článok ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no vôbec nemáš za čo, veľmi som sa s ním nepretrhla :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skor nez zomriem je uzasna, uzasna kniha, velmi emocionalna a krasne napisana :) taka, co zanecha dojem.... strasne som pri nej ale plakala... najkrajsie su napisane prave posledne stranky...

    OdpovedaťOdstrániť