sobota 2. apríla 2011

AWESOME GIVEAWAY!



Ehm...mám pocit, že tejto súťaže by ste sa mohli chcieť zúčastniť :D

BIBLIOPHILIC BOOK BLOG usporiadal súťaž o elektronickú čítačku alebo knihy v hodnote $200!!!
I know, right????

Čo musíte urobiť, aby ste sa mohli zapojiť aj vy? V prvom rade hlboký nádych a výdych.

Potom by ešte bolo vhodné, aby ste vyplnili súťažný formulár a hoci to nie je povinné, nasledovanie blogu jeho autorku určite poteší.

Och, a majte prosím viac než 13 rokov, je to jedna z podmienok súťaže.

9 komentárov:

  1. Čo sa týka tých kníh, myslia sa tým ebooks?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie, ak si vyberieš knihy, dostaneš Gift Certificate - to znamená poukážku (buď normálnu alebo elektronickú, to neviem) na nákup kníh v hodnote tých 200 dolárov v niektorom americkom obchode, ktorý si vyberieš a ktorý poukážky ponúka. Nezabúdaj ale, že ak si vyberieš knihy, budeš za každú platiť aj poštovné, ktoré je z ameriky drahé. Počítaj teda s tým, že po zaplatení poštovného ti ostane asi len okolo 100 dolárov za knihy. Čo zas ale tiež nie je zlé :)
    Ja mám napríklad Kindle, takže by som si za tie peniaze kúpila ebooky z Amazonu, kde poštovné neplatím.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. aby sme sa rozumeli, mám na mysli americký internetový obchod

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jasné, chápem xD vďaka za info x)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nemáš za čo, držím palce v súťaži :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Podobne x) inak, ešte by som sa ťa chcela spýtať... keď si si objednla Kindle z Amazonu, koľko si platila za poštovné?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uf, nie som si istá, ale myslím, že 20 dolárov. Viac určite nie.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. to hej, z ameriky to je ešte lacnejšie ako kupovať tu na slovensku :)
    A nemáš za čo :)

    OdpovedaťOdstrániť