utorok 2. novembra 2010

Knižné flashky

  • Tí, čo sa neviete dočkať Crescenda od Becci Fitzpatrickovej v Slovenčine, Česi druhý diel Hush Hush série plánujú vydať už tento mesiac, niekedy koncom novembra (uvádzaný je dátum 26.11 ale my už vieme, ako to chodí...)
  • Cassandra Clare uverejnila ďalšiu kresbu zo svojho pripravovaného The Mortal Instruments grafického románu. Pozrieť si ju môžete TU . Staršie náčrtky nájdete TU
  • Keď už sme pri Cassandre, tá sa nedávno na Twitteri zmienila, že obálka knihy City of Fallen Angels bude zverejnená niekedy v polovici decembra.
  • A nakoniec nezabudnite, že 29.11 vychádza v češtine kniha Spoutáni Magií od Richelle Mead, 5. a predposledný diel série Vampire Academy. Úryvok z knihy zverejnilo nakladateľstvo Domino a prečítať si ho môžete na ich stránkach.

2 komentáre:

  1. Cože? Crescendo už tenhle měsíc? :D
    Nevyšel náhodou teďka někdy v angličtině? :)
    Jsme nějaký rychlý, ne? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mhm, MI jsem právě dorazila třetí díl... Musím říct, že jsem u prvního dílu byla docela skeptická, ale díky Alecovi a Magnusovi jsem četla dál a dobře jsem udělala - třetí díl je naprosto famózní - nevěděla jsem, že jsou na netu i skicy - vypadají dobře... co se tady člověk všechno nedozví...
    Ke Crescendu - nedávno jsem se bavila s kámoškou a ta mi stále tvrdila, ja kse nemůže dočkat... a já na ni že se nemůžu dočka LS... :-D Vznikla z toho velká přetlačovaná, co že je lepší - zda VA či HH... :-D já rozhodně lobuju za VA, protože upřímně nějak nemůžu vystát Noru...

    OdpovedaťOdstrániť