sobota 14. augusta 2010

VAMPÍRSKA AKADÉMIA - na čo všetko sa môžeme tešiť

Pre zarytých fanúšikov Vampírskej akadémie od autorky Richelle Mead to istotne nebude nič, čo by už nepočuli alebo nevideli, no malá rekapitulácia istotne nezaškodí.
4. a 5. diel tejto série o 17-ročnej študentke - dhampírke Rose Hathawayovej, ktorá sa na pôde školy St. Vladimir's pripravuje na svoje budúce poslanie, ochrankyňu jej najlepšej kamarátky, upírky s modrou krvou Vasilisi(Lissy)Dragomir - už majú svoje dátumy vydania a obálky.

4. diel s názvom Krvavý slib by mal vyjsť už 30.8.2010
Obálka bude vyzerať takto:

Tentokrát sa obálka líši od originálnej americkej, čo je podľa mňa škoda, pretože práve obálka na Blood promise sa mi zdala najlepšia z doposiaľ vydaných kníh.
Môžete si to porovnať:

Tak čo, ktorá obálka sa vám páči viac?

Zverejnený bol už aj názov a obálka 5. a zatiaľ poslednej publikovanej knihy s názvom Spoutáni Magií.Vyjsť by mala 29.11. Je to síce dosť dlhá doba ale berte to tak, že Richelle v skutočnosti publikuje VA raz za polrok, čo znamená že Amíci a my, po anglicky čítajúci, sme na tom s čakaním podstatne horšie.
Tentokrát sa česká verzia obálky od americkej nelíši a vyzerá takto:


Ešte pre zaujímavosť, šiesty a záverečný diel Vampírskej akadémie s názvom Last sacrifice (v preklade Posledná obeť) má vyjsť 7.12.2010 Yay:)

Tak nech už je aspoň ten 30.august no nie?

4 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne sa viac páči tá američná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak necháva viac priestoru na imagináciu :) tá česká je príliš konkrétna

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Som veľmi nadšený, že sa môžem podeliť o toto úžasné svedectvo o tom, ako som dostal ex ex s pomocou tohto veľkého muža menom Ogbidi. Je to naozaj veľmi mocný kúzelník, bol som oddelený od svojho manžela dva roky späť kvôli mojej matke inlaw. Ďakujem Bohu za to, že sme použili Dr. ogbidiho, aby nás priviedol späť k dobrému, môj manžel ma teraz miluje viac ako predtým. Môžete tiež kontaktovať tento veľký doc pre svoje vlastné svedectvo prostredníctvom e-mailu: ogbidihomeofsolution1@gmail.com alebo whatsapp ho cez: +2348052523829.
    Nech vám Boh pomôže aj pri kontakte s ním. Vďaka.

    OdpovedaťOdstrániť