sobota 28. augusta 2010

Trailery + Malá neprítomnosť

Keďže som sa rozhodla, že víkend využijem na "ozdravenie" svojho notebooku a strávim ho formátovaním, preinštalovávaním a inými "krásnymi" činnosťami, nebudem schopná malú chvíľku aktualizovať stránku. Hiatus by mal trvať maximálne do nedele večera, resp. pondelka rána a hneď potom môžete očakávať rozsiahlejší článok o sérii Mortal instruments.

Aby sa nepovedalo, našla som na YouTube nejaké oficiálne aj neoficiálne (fanmade) trailery ku knihám, o ktorých som už písala. Upozorňujem, že nasledujúce videá sú len a len pre skrátenie chvíle a berte ich s rezervou. Tváre postáv sa vôbec nemusia stotožňovať s vašou predstavivosťou a niektoré scény nie úplne zapadajú do kontextu knihy. Napriek tomu som sa snažila vybrať také trailery, ktoré aspoň trochu približujú atmosféru v danej knihe.

Fanmade trailer k Hunger games (Hry o život):



Fanmade trailer k prvej časti série Mortal Instruments - City of bones ( Mesto z kostí)



- osobne si Clary predstavujem trochu inak no Jace v podaní Alexa Pettyfera je odľa mňa dokonalý :)

Fanmade trailer k Vampire academy:



Oficiálny knižný trailer k Iron king:




Fanmade trailer k Evernight Academy:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára